Geen verborgen kosten

Veilig online betalen

Snelle levering

Gratis verzending vanaf €60

icon-idealicon-bancontacticon-paypalicon-mastercardicon-visaicon-amex
gratis-verzending

Klachtenprocedure

U heeft een klacht?

Dat vinden wij uiteraard jammer. Wij zullen er ook alles aan doen om u tevreden te stellen. Hieronder kunt u lezen hoe u een klacht bij ons kunt neerleggen en welke termijnen wij hanteren bij het verwerken van uw klacht.


Kosten

Uiteraard brengen wij geen kosten in rekening voor het verwerken van uw klacht. Maar het kan wel zo zijn dat bijvoorbeeld uw telecom provider kosten rekent. Deze zijn uiteraard voor uw rekening.


Hoe dient u een klacht in?

Dit kunt u het beste doen via ons contactformulier. Omschrijf duidelijk wat uw klacht is. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk, doch binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten.


Termijn

U dient ons in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Komt u er in deze termijn niet met ons uit? Dan ontstaat een geschil. U kunt dit geschil voorleggen aan het Europese Onlineplatform voor Geschilbeslechting (Opent in nieuw venster)